Sunday, October 10, 2010

http://fabricshop.lot.my is now launching

Suka untuk mengumumkan bahawa online shopping store saya telah dilancarkan. Sesuai dengan peredaran zaman sekarang dan kecanggihan teknologi komunikasi masa kini, ada baiknya dimanfaatkan sebaik mungkin.

Oleh itu saya telah memulakan fabricshop.lot.my yang mana fokus produk saya adalah yang berkaitan dengan pakaian dan aksesorinya. Untuk fasa pertama akan di tawarkan kepada pelanggan ialah kain saree (silk) yang memang saya bawa balik dari Mumbai baru-baru ini. Dalam jangka masa akan datang saya akan menambah lagi produk-produk lain seperti pashmina shawl, t-shirt muslimah dan hot fix (batu tampal).

Saya berharap ianya dapat memberi kemudahan dan manfaat kepada pembeli dan juga pengunjung online shop saya..InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment